فرهامفرهام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

فرهام نفس مامان و بابا

این روزهای فرهام جونی

1393/5/4 12:01
نویسنده : مامان فرهام
277 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان چهارمین مرواریدت مبارک محبتمحبتمحبت

آقا فرهام این روزها مثل موشک از این طرف به اون طرف میری و اصلا یه جا بند نمیشی دقیقا 25 تیر ماه شما شروع کردی چهار دست و پا راه رفتن و من و بابایی کلی ذوقیدیم آرام

وقتی بهت میگم بیا تو بغلم فوری دستات را به سمتم دراز میکنی بغل

عاشق بادکنکی و روزی یه دونه میترکونی و بابایی همش کارش بادکنک خریدنه خنده

از اونجایی که خیلی بابایی تشریف داری یه وقتایی بابا بابا صداش میکنی اما ناقلا مامی رو نمیگیشاکی

عاشق انواع سیم و سبد و گوشی تلفن و کنترل تلویزیون و بخصوص لپ تابی ... مامان جان لپ تاب ترکوندی  خندونک

الهی قربونت برم وقتی که صدای اذان پخش میشه با دقت گوش میدیمحبت

همراه ما سر سفره غذا میشینی و حسابی همه چیز رو بهم میریزی و میخندیچشمک

روزی نیم ساعت موزیک کلاسیک موزارت یا بتهوون گوش میدی و برای خودت حال میکنی زیبا

کلی کیف میکنی وقتی عکسها و فیلمهای خودت رو  میبینی محبتآرام

موقع لالات که میشه خودت میای سرت رو میزاری روی متکا یا روی زانوی من تا لالات بدم عزیزم آرام

پسرم من و بابا عاشقتیم و هر حرکت کوچولوی تو برای ما به اندازه همه دنیا می ارزه محبتمحبتمحبت

عکسها در ادامه...

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

ابجی سجا
10 مرداد 93 16:34
نمـی دانـَم… آلزایـمر بودی یا عـشق؟! از روزی کـه مُبتلایَت شُدم خـودم را از یـاد بردم…
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:37
ااااااااالهي فدات نفس ماشاءالله بزرك شدي
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:37
مباركه مرواريدجهارمت
مامان فرهام
پاسخ
ممنون خاله جون
عموسعید
11 مرداد 93 11:14
ماشالا چقدبزرگ شدی دلم برات تنگیده دوست دارم بوس بوس