فرهامفرهام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فرهام نفس مامان و بابا

نظرات (5)

مامانی مهربون
6 تیر 93 18:24
سلام خانمی ممنونم از این که به وبلاگم سر زدین وبلاگ شما هم خیلی زیباست اشکالی نداره که لینکم کردین اتفاقا من لینک رو دوست دارم با اجازه منم شما رو لینک کردم
مامان پارسا دردونه
6 تیر 93 19:14
واااااااااااااااااااااای چه پسمل نازی خدا حفظش کنه
مامان فرهام
پاسخ
مرسی مامان پارسا جونی ...
نرگس
6 تیر 93 21:18
عزیز دل عمه وبلاگت مبارک
مامان فرهام
پاسخ
مرسی عمه جونیش
سحرمامی آرتین
7 تیر 93 14:48
به به به چه گلپسرنانازی... دوست عزیزمن تقریبانی نی های همسن سرمولینک میکنم.شماهم باتبادل لینک موافقین؟بیاخبریده
مامان فرهام
پاسخ
بله حتما لینکتون کردم ... مرسی به ما سر زدین
مامان بهار
11 تیر 93 14:59
سلام ماشالا به پسرگلتون.بااجازتون لینک میکنم
مامان فرهام
پاسخ
ممنون از محبتتون منم شمارو لینک کردم